Recenze

Jak a čím zateplit kurník na zimu – Izolace chlévů pro zvířata

Pro zimní chov kuřat je nutné před chladným počasím srubovou stáj izolovat. Prodejci v obchodech nabízejí ke koupi pěnový polyethylen s hliníkovou fólií (Izolon). Ale vůbec nepropouští vlhkost a jeden architekt, kterého znám, odrazuje od isolonu ve prospěch minerální vlny. V opačném případě se vlhkost zevnitř drůbežárny bude pouze hromadit, vše rychle zvlhne, budova rychle hnije a ptáci budou nepohodlní.

So, 30.07.2016 — 06:06
Registrace: 19.11.2015 – 01:11
Navštíveno: před 4 roky 2 měsíci

Děkuji, Lilu, předem za vaši pomoc! Mé finance jsou velmi omezené a byla by škoda pořídit izolaci, která není vhodná do drůbežárny. Architekt, který se mnou konzultuje, staví patrové bydlení a se vší touhou mi pomoci je téma kurníků málo známé. Jediné, co rychle pochopil, bylo, že ptáci vytvářejí vlhkost, která pod neprostupnou izolací bude jen hromadí, nevysychá ani v létě a budova rychle hnije. Minerální vlna dýchá, ale říká se, že se používá pouze ve spojení s parotěsnou zábranou a já taková schémata úplně neznám.
Obecně by bylo hezké zveřejnit na fóru ZÁKLADNÍ DIAGRAM PTAČÍHO DOMU jako jednoduché technické zařízení. Zdá se mi, že na drůbežárně nejdůležitější a zároveň nejnepochopitelnější, kde se začátečník snadno dopustí nepříjemných chyb, je uspořádání větrání, celková izolace, minimální požadavky na návrh podlahy drůbežárny. Bylo by také dobré přidat k návrhu drůbežárny cenově nejvýhodnější řešení zimního vytápění.

Lilu Bukashkina píše:

Máme ale i vlastní instalace ke stažení.

Nerozumím, vyrábíte si Ecowool sami pro své potřeby?

So, 30.07.2016 — 06:13
: Demjansky okres, obec
Registrace: 18.07.2016 – 06:39
Navštíveno: před 6 roky 6 měsíci

Mnohem výhodnější je zateplit srubový dům minerální vlnou, ale vůbec.
Obrázky podívej se, všechno pochopíš.

So, 30.07.2016 — 06:13
: Pokhvistnevo, oblast Samara.
Registrace: 30.11.2009 – 11:11
Navštíveno: před 2 roky 3 měsíci

Abyste se vyhnuli vlhkosti, zajistěte větrání a dodatečné vytápění – kamna nebo elektrický ohřívač.

So, 30.07.2016 — 09:18
Registrace: 19.11.2015 – 01:11
Navštíveno: před 4 roky 2 měsíci
ptashka.arash píše:

Abyste se vyhnuli vlhkosti, zajistěte větrání a dodatečné vytápění – kamna nebo elektrický ohřívač.

Birdie, děkuji. Myslíte, že je možné udělat větrání jako u hrábí: vstup je krátká horní trubka, která přivádí vzduch zpod střechy, výstupní trubka je dlouhá, přivádí vzduch z podlahy?

Jak byste vytopili malou místnost pro 10-12 hlav? Ohřívač oleje, nějaká červená světla nebo něco jiného?

So, 30.07.2016 — 11:31
Registrace: 19.11.2015 – 01:11
Navštíveno: před 4 roky 2 měsíci
Diga píše:

Mnohem výhodnější je zateplit srubový dům minerální vlnou, ale vůbec.
Obrázky podívej se, všechno pochopíš.

Mnohem výhodnější je zateplit srubový dům minerální vlnou, ale vůbec.
Podívejte se na obrázky, vše pochopíte.

Diga, pochopil jsem to správně, jako na obrázku níže? Jakou značku minerální vlny mám hledat nebo je to jedno?

So, 30.07.2016 — 11:44
: Noginsk MO – Rjazaň
Registrace: 12.10.2011 – 13:20
Navštíveno: před 7 roky 10 měsíci

Není jasné, jaký region a jaké jsou zimní teploty. U nás na vesnici (M.O.) nikdo kurníky nezateploval. Byly připevněny ke stodole, překryty neomítaným přesahem, byly potaženy cca 5 cm hlíny.Teplá podestýlka + žádný průvan.
I.m.b. sláma?

So, 30.07.2016 — 13:04
Registrace: 19.11.2015 – 01:11
Navštíveno: před 4 roky 2 měsíci
Dmitrij Nikolajevči píše:

Není jasné, jaký region a jaké jsou zimní teploty. U nás na vesnici (M.O.) nikdo kurníky nezateploval. Byly připevněny ke stodole, překryty neomítaným přesahem, byly potaženy cca 5 cm hlíny.Teplá podestýlka + žádný průvan.
I.m.b. sláma?

Dmitrij Nikolajevč, Sibiřský federální okruh, Ruský Altaj.
Jaká je teplota ve vašem kurníku v Moskevské oblasti v lednu?

So, 30.07.2016 — 13:07
: Demjansky okres, obec
Registrace: 18.07.2016 – 06:39
Navštíveno: před 6 roky 6 měsíci
AndrewL píše:

Jakou značku minerální vlny mám hledat nebo je to jedno?

Domácí rohlík je nejlevnější. Aby nedošlo k jeho sklouznutí, měl by být prostor pro pokládku o něco menší než tloušťka izolace.

So, 30.07.2016 — 13:11
: Noginsk MO – Rjazaň
Registrace: 12.10.2011 – 13:20
Navštíveno: před 7 roky 10 měsíci

Upřímně, neměřil jsem to. Protože jsem šel na vesnici, když byla babička naživu. Nyní není kurník. Ale pamatuji si, že kuřatům nezmrzly hřebeny ani tlapky a spěchaly.
Co si myslíš o slámě? Lidé staví domy z kostek, zejména v eko-vesnicích, rámy jsou izolované slámou a hlínou.

Přečtěte si více
Jak odstranit kůrovce z dřevěného domu?

So, 30.07.2016 — 14:19
: Pokhvistnevo, oblast Samara.
Registrace: 30.11.2009 – 11:11
Navštíveno: před 2 roky 3 měsíci
AndrewL píše:

Jak byste vytopili malou místnost pro 10-12 hlav?

jak malý?
Kdysi jsem měl 3*4 spací stodolu, výška 2,5. Stěny nejsou dodatečně zatepleny, v podkroví je seník. Větrání je pravidelným otvorem (průměr 8-10 cm) ve stropě s vloženým potrubím, výstup do ulice. Kuřat bylo 30. V zimě se topilo nejprve kovovými kamny jako na břicho, vyzděnými cihlami. Tento neustálý dohled je však nutný a stále představuje nebezpečí požáru. Později nainstalovali běžný ohřívač ventilátoru s automatickým vypínačem (takže kdyby se něco stalo, samo se vypnulo). Zapínal jsem jen ve velkých mrazech, aby teplota neklesla pod 0. Bylo to normální, slepice celou zimu snášely vejce.
Nyní máme srubovou stodolu, také bez speciální izolace – vnitřek kulatiny je obložen deskami. Větrání je stejné – díra ve stropě. Ale stodola je velká, je tam dostatečný objem vzduchu a není tam žádná vlhkost. Kuřata žijí společně s velkými hospodářskými zvířaty, jako jsou krávy a kozy, ale mají pouze svůj vlastní oplocený oddíl. Teplo od velkých zvířat jim úplně stačí, jen ve velmi silných mrazech zapínám stejný ventilátor.
Na ventilátorovém topení se mi líbí, že horký vzduch lépe cirkuluje a můžete rychle vytopit místnost. Jen je potřeba hlídat čistotu přístroje – od kuřat létá spousta prachu a peří a usazuje se to na ventilátoru, je potřeba ho vyčistit.

So, 30.07.2016 — 17:56
Registrace: 19.11.2015 – 01:11
Navštíveno: před 4 roky 2 měsíci
Diga píše:
AndrewL píše:

Jakou značku minerální vlny mám hledat nebo je to jedno?

Domácí rohlík je nejlevnější. Aby nedošlo k jeho sklouznutí, měl by být prostor pro pokládku o něco menší než tloušťka izolace.

To je pochopitelné pro lisování bavlněných rohoží s opláštěním. Jen není jasné, jak se na vnější straně izolační vrstvy vytvoří vzduchová mezera, jejíž potřeba je všude napsána.

Dmitrij Nikolajevči píše:

.
Co si myslíš o slámě? Lidé staví domy z kostek, zejména v eko-vesnicích, rámy jsou izolované slámou a hlínou.

Obložit vnější stranu srubu slámou a hlínou, rozumíte správně?

ptashka.arash píše:
AndrewL píše:

Jak byste vytopili malou místnost pro 10-12 hlav?

jak malý?
.
Kuřata žijí společně s velkými hospodářskými zvířaty, jako jsou krávy a kozy, ale mají pouze svůj vlastní oplocený oddíl. Teplo od velkých zvířat jim úplně stačí, jen ve velmi silných mrazech zapínám stejný ventilátor.
Na ventilátorovém topení se mi líbí, že horký vzduch lépe cirkuluje a můžete rychle vytopit místnost. Jen je potřeba hlídat čistotu přístroje – od kuřat létá spousta prachu a peří a usazuje se to na ventilátoru, je potřeba ho vyčistit.

Srub se skládá ze tří sousedních srubů: 4×3, 3×3 a 3×2, dost popraskané. Dobytek bohužel nemám a asi mít nebudu – nezvládám to, jinak by krávy vytopily místnost, to je pravda. Díky za zkušenost s horkovzdušnou pistolí.

Nebo můžete nějak ohřát přicházející čistý ventilační vzduch z topného systému kurníku. Řekněme, že do krabice umístíme topné zařízení a skrz tuto krabici přivádíme studený vzduch potrubím, jako na obrázku?

So, 30.07.2016 — 18:24
: Demjansky okres, obec
Registrace: 18.07.2016 – 06:39
Navštíveno: před 6 roky 6 měsíci
AndrewL píše:

Jen není jasné, jak se na vnější straně izolační vrstvy vytvoří vzduchová mezera, jejíž potřeba je všude napsána.

Blok jsme vycpali svisle, vložili do něj minerální vlnu, navrch vyváleli libovolný větruodolný materiál (spunbond) a připevnili k lištám. To je vše, izolace je připravena.
Nyní pokovování
Na vrch bloku nacpeme lišty, ty nastaví ventilační mezeru. Pokud je opláštění svislé, jsou lišty pod ním vodorovné, pokud je vodorovné, jsou lišty umístěny přímo na tvárnici.
Vzdálenost mezi tyčemi se obvykle dělá 600 mm (o něco méně), pak se role rozřízne na polovinu přímo v balení (1200/2=600)

So, 30.07.2016 — 18:40
Registrace: 19.11.2015 – 01:11
Navštíveno: před 4 roky 2 měsíci

Přečtěte si více
Návod k montáži 3D plotů, bran a branek | Granza Orenburg

Diga, děkuji, o mezeře je vše jasné :)

So, 30.07.2016 — 23:10
: VORONEŽ, RAMON
Registrace: 29.04.2011 – 22:48
Navštíveno: před 1 rokem 2 měsíci

Andrey, neobtěžuj se, zvlášť když je peněz málo. Máte srub, utěsníte praskliny a je to. Jen kdyby nebyly průvany. Mám „provizorní“ kurník vyrobený z desky potažené střešní lepenkou. Mrazy mohou být až 35. Voda v kurníku zamrzne. Ale kuřata jsou v pořádku. Udělejte kvalitní podestýlku a vše bude v pořádku. Ano, můj „dočasný“ kurník stojí už 4 roky. Mimochodem v zimě prodlužuji denní světlo a samozřejmě snášejí vajíčka jinak než v létě, ale vajíčka jsou.

Ne, 31.07.2016 — 06:23
: Demjansky okres, obec
Registrace: 18.07.2016 – 06:39
Navštíveno: před 6 roky 6 měsíci
Leonid62 píše:

Když je zima, jedí jako blázni. A to také stojí peníze.

Obecně, když se na tento problém podíváme extrémně obecně, chápeme, že peníze jsou zde ekvivalentem energie a celkově nelze na ničem ušetřit. Problém můžete odložit, ale nezmizí.
Kořist dobývá entropii – třetí zákon termodynamiky.

Ne, 31.07.2016 — 07:39
Registrace: 19.11.2015 – 01:11
Navštíveno: před 4 roky 2 měsíci
Leonid62 píše:

.
Máte srub, utěsníte praskliny a je to. Jen kdyby nebyly průvany.
.

.
peníze jsou zde ekvivalentem energie a celkově nelze na ničem ušetřit
.

Leonide děkuji za zkušenost, pokud by vůbec nebyly finanční prostředky, dal bych se na tvou radu, ale i tak udělám zateplení minerální vatou, jelikož při výběru, o kterém píše Diga, se mi zdá utrácení peněz za nějakou izolaci humánnější řešení.

Ne, 31.07.2016 — 08:51
: VORONEŽ, RAMON
Registrace: 29.04.2011 – 22:48
Navštíveno: před 1 rokem 2 měsíci
Diga píše:

Když je zima, jedí jako blázni. A to také stojí peníze.

Už jste někdy viděli slepice? Proč klamat lidi? Četl jsem vaše rady v knihách, ale ve skutečnosti i když dojde ke zvýšení spotřeby potravin, není to vůbec výrazné.

Ne, 31.07.2016 — 10:48
: Demjansky okres, obec
Registrace: 18.07.2016 – 06:39
Navštíveno: před 6 roky 6 měsíci
Leonid62 píše:

Četl jsem vaše rady v knihách

Nepsal jsem knihy o slepicích, to není moje specialita.

Už jste někdy viděli slepice?

Viděl jsem je potulovat se po dvoře. Když jsem byl mladý, choval jsem psy New Hampshire v zimě v nevytápěné garáži. Také se zpočátku zdálo, že je vše v pořádku. Zbytek nakonec rozsekal.

Četl jsem to v profilu – Voroněž. To jsou teplé kraje, jaké máte zimy?

Ne, 31.07.2016 — 12:03
: VORONEŽ, RAMON
Registrace: 29.04.2011 – 22:48
Navštíveno: před 1 rokem 2 měsíci
Diga píše:

Nepsal jsem knihy o slepicích, to není moje specialita.

A já jsem neřekl, že je píšete, že je čtete.

Taky to zpočátku vypadalo

To se jen zdálo. Zdálo se to, zdálo se, ale kde je pravda? A k čertu s tím to tak dopadne. Po tisíce let lidé chovali slepice a nepřemýšleli o vytápění kurníků. Z větviček upletli klec, natřeli kravským lejnem a pořád žádná izolace ani topení. A když se objevila reklama a marketéři začali svůj produkt intenzivně tlačit k masám. A vědí, jak lidem vymývat mozky, jsou to naučení.

To jsou teplé kraje, jaké máte zimy?

Nevíš, ale děláš závěry. Psal jsem o tom, jak je nám zima.
Přesto bych Andrey doporučil utratit peníze na jiné potřeby.

Ne, 31.07.2016 — 12:10
: Demjansky okres, obec
Registrace: 18.07.2016 – 06:39
Navštíveno: před 6 roky 6 měsíci
Leonid62 píše:

A k čertu s tím to tak dopadne.

Toto je vaše teze. Přístřešek z latí se střešní lepenkou?

Ne, 31.07.2016 — 12:32
: VORONEŽ, RAMON
Registrace: 29.04.2011 – 22:48
Navštíveno: před 1 rokem 2 měsíci
Diga píše:
Leonid62 píše:

A k čertu s tím to tak dopadne.

Toto je vaše teze. Přístřešek z latí se střešní lepenkou?

Ano, a já vím, na co narážíš. Ale ať si ho také lidé váží.

Ne, 31.07.2016 — 17:37
Registrace: 19.11.2015 – 01:11
Navštíveno: před 4 roky 2 měsíci
Leonid62 píše:

.
Po tisíce let lidé chovali slepice a nepřemýšleli o vytápění kurníků.
.

To jsou teplé kraje, jaké máte zimy?

Můj soused tuto zimu choval slepice v třístěnném kurníku. Na jaře jedna ze slepic poskakovala na jedné noze. Ale to je samozřejmě extrémní, sousedova lhostejnost.

Přečtěte si více
Jak rozeznat padělek od padělku a zkontrolovat kvalitu norkového kožichu

Ve Voroněži je teplo jako na hranici USA a Kanady a je tam pásmo listnatých lesů, samozřejmě lepší než v Sibiřském federálním okruhu. Leonide, kolik sněhu napadne v zimě u Voroněže?

Ne, 31.07.2016 — 21:11
: VORONEŽ, RAMON
Registrace: 29.04.2011 – 22:48
Navštíveno: před 1 rokem 2 měsíci
AndrewL píše:

Ve Voroněži je teplo jako na hranici USA a Kanady a je tam pásmo listnatých lesů, samozřejmě lepší než v Sibiřském federálním okruhu. Leonide, kolik sněhu napadne v zimě u Voroněže?

Netuším, jak je teplo na hranici USA a Kanady, a je mi úplně jedno, jak to tam je a jaké tam jsou zóny.
Během mého života se naše klima velmi zjemnilo.
Za mého dětství začaly neustálé mrazy začátkem listopadu a trvaly až do dubna. Pokud teplota stoupla na minus 10, byla považována za velmi teplou. Sníh zametal až na střechy a odtud jsme sáňkovali a ve sněhu jsme kopali sněhové pasáže s místnostmi. A byli rádi, když do květnových svátků roztál všechen sníh. Mrazy dosahovaly 40, i když zřídka a ne na dlouho. Navíc tam nebyly jen stodoly, ale také hliněné chatrče. A všechen dobytek byl v chlévech, pamatuji si jen, jestli ovce
Když se krávy v krutých mrazech jehnou nebo otelí, mrňata vzali do domu, ale jen do té doby, než ty kruté mrazy polevily, ach, v domě byl smrad. A vůbec nikoho nenapadlo vytápět chlévy. No, jaké jsou teď zimy, je prostě legrační. Minulou zimu jsem odklízel sníh jen dvakrát, vždy na půl hodiny.

St, 03.08.2016 — 14:26
: Velký Luku
Registrace: 04.03.2014 – 23:09
Navštíveno: před 2 roky 9 měsíci
Leonid62 píše:
Diga píše:
Leonid62 píše:

A k čertu s tím to tak dopadne.

Toto je vaše teze. Přístřešek z latí se střešní lepenkou?

Ano, a já vím, na co narážíš. Ale ať si ho také lidé váží.

Lidé čtou. a vidí, že jen ty, Leonide, chováš ptáka v Rusku – a nikdo jiný – příliš často vedeš přesně k tomuhle. a v různých tématech. Máte stejný argument a přístup.-
Cituji tě – “Viděl jsi ptáka ve tvých očích?” ?
naučte se naslouchat názorům ostatních – (a nemusí se shodovat s vašimi) – protože vyjadřujete svůj.
Kromě toho mají různá plemena různé postoje k chladu. Někomu, jak říkáš, „to stačí“ – ale jinému je to smrt – takže není potřeba = cituji – „klamat druhé“.

Pá, 05.08.2016. 13. 26 — XNUMX:XNUMX
sama sobě nerozumím
: poblíž Lugansku
Registrace: 08.03.2015 – 23:29
Poslední návštěva: před 5 měsíci 2 týdny
Leonid62 píše:

A vůbec nikoho nenapadlo vytápět chlévy.

Ano, máte pravdu a podotýkám, že kurníky na srubu ještě nikdo nezateplil – “aby mohl dýchat” Kolik vlhkosti srub propustí? Dá se dohromady od zlobivé věci až po běžecký start? Nebo je tam veřejná sprcha a vše je hermeticky uzavřeno jako v ponorce?
Na základě nakreslené ventilace mohu říci toto – nebude to fungovat! Ach, vy nešťastní stavitelé, copak nevíte, že když se vzduch zahřeje, expanduje a stoupá nahoru! Teplé shora, studené zdola – co je zde nepochopitelné?
Ano, dáte metr tepelné izolace a při výšce stropu 2 ​​metry bude na podlaze stále zima.
A to, že se vám kurník líbí, neznamená, že se v něm kuřatům bude dobře.
Tady je příklad, maminka má kurník, je to díra 2×4 v zemi, metr hluboká. Na úrovni země a výše jsou bidla a hnízda. Střecha se začne sbíhat téměř okamžitě od země, to znamená, že zde nejsou žádné stěny jako takové, otvor je zakrytý střechou. Střecha je 150 tloušťka krokví, některé desky jsou zevnitř přibité a na ně je položena vrstva rákosu (rákosu) na celou tloušťku krokví. Na vrcholu rákosí je celofán, opláštění a břidlice. Dveře jsou malé se zádveřím. Kuřata tedy nezahřívá; žárovku rozsvítí na 40 wattů pouze pro dodatečné osvětlení. Jsou tu tuny vajec. Slepice jsem zatím choval ve sklepě, výška stropu byla 2 m. Byla tam i vejce, ale ne tolik. Poté jsem dostavěl stodolu, škvárový blok zateplený molitanem, zateplený strop, větrání, topení. vše je. kromě vajec. Teď nemám kuřata, nevyplatí se je zahřívat. Beru vajíčka od maminky a přemýšlím o zemljance s rákosovou střechou. A prosím, omluvte mě, vaše ego tím, že postavíte pětihvězdičkový kurník s výtahy?? Tak proč potřebuješ ta vajíčka?

Přečtěte si více
Návod, jak doma vyčistit jantar, pokud se zakalil. Přehled nejlepších metod, technik a prostředků pro péči o jantar, 71 fotografií

Tepelnou izolaci PENOPLEX můžete zakoupit v internetovém obchodě nebo najít pro vás vhodného distributora v sekci KDE KOUPIT.

Typicky se budovy pro zvířata, ať už je to kurník, stodola nebo stodola, staví ze dřeva, nejčastěji rámové budovy. Izolace takových budov je proto nesmírně důležitá, i když mnohá zvířata snášejí nízké teploty docela dobře. Na podmínkách zadržení však bude záviset nejen zdraví zvířat samotných, ale i kvalita výsledných produktů.

Mezi negativní důsledky můžeme například poznamenat:

  • Snížená imunita zvířat;
  • Zvýšené náklady na krmivo, protože zvířata vyžadují více kalorií k udržení tělesné termoregulace;
  • Metabolické poruchy.

Při stavbě přístavků je proto nutné volit nejen efektivní, ale také ekologické stavební materiály. Jednou z nich je tepelná izolace z extrudované polystyrenové pěny PENOPLEX. Při jeho výrobě se používá univerzální polystyren, na který jsou kladeny vysoké nároky. V jeho složení se také nenacházejí fenoformaldehydové pryskyřice, freony a další toxické látky. Potvrzení toho lze nalézt v závěrech a prohlášeních, protože desky PENOPLEX byly testovány ve Středisku státního hygienického a epidemiologického dozoru, takže je lze použít při projektování, výstavbě a provozu hospodářských zvířat, drůbeže, kožešinových objektů a struktur s potvrzením nepřítomnosti negativního vlivu na zvířata, zvířata a ptáky.

Dalším důležitým ukazatelem materiálu je jeho biostabilita. PENOPLEX není vystaven vlhkosti a je chemicky a fyzikálně odolným materiálem. Nejen, že není náchylný k rozvoji mikroorganismů, ale je také schopen brzdit jejich růst.

Za zmínku stojí i jeho další vlastnosti:

  • Vysoká energetická účinnost;
  • Odolnost proti páře a vlhkosti;
  • Trvanlivost;
  • Lehká instalace.

Extruzní desky PENOPLEX jsou tedy energeticky nenáročným materiálem, který dokáže nejen ochránit budovu i samotná zvířata před chladem a horkem, ale také jim poskytnout bezpečné podmínky.

Montáž tepelné izolace

SLOŽENÍ SYSTÉMU

  1. Šikmá střecha (vlnitá střešní krytina)
  2. Vnější obklad (dřevěná deska, neštovice)
  3. Tepelně izolační vrstva – extrudovaná polystyrenová pěna PENOPLEX COMFORT
  4. Dřevěné rámové sloupky
  5. Tepelně izolační vrstva – extrudovaná polystyrenová pěna PENOPLEX COMFORT
  6. Stavební základ

Izolace stěn

Tepelná izolace stěn stodoly je podobná tepelné izolaci stěn rámového domu a je možná třemi způsoby:

  • Instalace mezi regály. Tepelně izolační desky PENOPLEX COMFORT jsou oříznuty a těsně instalovány mezi sloupky. Trhliny jsou vyplněny lepicí pěnou PENOPLEX FASTFIX. Pro větší těsnost jsou desky PENOPLEX lepeny zevnitř lepicí páskou;
  • Instalace venku. Tepelně izolační desky PENOPLEX COMFORT se připevňují pomocí samořezných šroubů ke sloupkům rámu, spoje jsou vypěněny lepicí pěnou PENOPLEX FASTFIX. Aby byl strom chráněn před vlhkostí, je nutné jej pokrýt zevnitř vrstvou parotěsné zábrany;
  • Instalace zevnitř. Upevnění desek PENOPLEX COMFORT se provádí stejným způsobem pomocí samořezných šroubů a lepicí pěny a můžete odmítnout instalaci parozábrany. Vzhledem k nízké paropropustnosti bude u PENOPLEXU stačit spáry utěsnit lepicí páskou.

Ohřátí podlahy

Pokud má kurník dřevěné podlahy, pak se desky PENOPLEX COMFORT pokládají mezi trámy, nebo v souvislé vrstvě navrch, v tom případě je nutné použít PENOPLEX FOUNDATION. Poté je nutné plošný materiál (překližka, sádrovláknitá deska, dřevovláknitá deska) položit ve dvou vrstvách, aby bylo zajištěno rozložení zatížení, které bude přenášeno na PENOPLEX.

V případě podlah na železobetonovém podkladu nebo podlah na zemi se PENOPLEX FOUNDATION pokládá v souvislé vrstvě. Při výběru prefabrikovaného plechového potěru se deskový materiál pokládá ve dvou vrstvách s cementově-pískovým potěrem, pracovní pořadí je následující:

  1. Na PENOPLEX FOUNDATION se celoplošně položí technická polyetylenová fólie nebo se spoje přelepí fóliovou páskou. Toto opatření je nezbytné, aby se zabránilo zatékání cementového mléka do spár;
  2. Pokládání výztužné sítě na svorky;
  3. Nalévání směsi cementu a písku o tloušťce nejméně 50 mm.

Stropní izolace

Tepelná izolace stropu probíhá podobně jako u dřevěných podlah: desky se pokládají mezi dřevěné trámy a spáry a spáry se vyplňují lepicí pěnou PENOPLEX FASTFIX.

Izolace dveří a oken

Dveře a okna jsou místa, kterými uniká velké množství tepla. Všechny trhliny v nich by proto měly být utěsněny a okno lze zevnitř zakrýt průhlednou fólií nebo polykarbonátovou fólií, aby se vytvořila vzduchová mezera. Dveře a vyčnívající prvky (plochy hnízda, větrací okna) jsou dodatečně izolovány. K tomu lze použít stříkanou izolaci PENOPLEX FASTFIX.

Přečtěte si více
Jaká barva vlasů nejlépe sluší hnědým očím - Různé

Posledním krokem je instalace vnějšího a vnitřního obkladu.

Další opatření

Zvláštní pozornost by měla být věnována osvětlení a dobrému větrání. Je také nutné kontrolovat úroveň vlhkosti vzduchu a udržovat konstantní teplotní režim, protože změny teploty mají negativní dopad na tělo zvířete.

Pro udržení požadované teploty můžete použít další zdroje tepla:

  • Elektrické topení. Ohřívače jsou kompaktní a lze je připevnit na stěnu nebo strop a přítomnost termostatu pomáhá zabránit přehřátí nebo vysoušení vzduchu;
  • Topení v kamnech. Mohou to být holandské pece, hrnce, kotle na tuhá paliva. Při instalaci vytápění kamen je důležité dbát na požární bezpečnost;
  • Ohřev vody v sobě spojuje vysokou účinnost, ekonomický provoz a snadnou údržbu. Ohřev vody je tichý a bezpečný.

Firemní články

Izolace pilotového základu

Pilotový základ je konstrukce, která se skládá z několika prvků uložených v zemi a propojených mřížkou na povrchu. Vzhledem k tomu, že piloty jsou hlubinným základem a leží pod hloubkou mrazu, síly mrazového nadzvedávání zeminy negativně neovlivní konstrukci, takže není potřeba její přímá tepelná izolace. Další podrobnosti

Zateplení sedlové střechy

Správná izolace sedlové střechy je důležitým aspektem zajištění komfortního mikroklimatu v domě a životnosti celé střešní konstrukce. Izolace střechy umožňuje udržet teplo v místnostech, zabránit tvorbě kondenzace a ledu a také chránit střešní krytinu před předčasným opotřebením. V tomto článku se podíváme na základní principy a fáze zateplení šikmé střechy. Další podrobnosti

Izolace skladů zeleniny a sýpek

Zemědělský sektor je jedním z hlavních prvků ekonomiky každé země, na kterém závisí i životní úroveň. V tomto ohledu je hlavním úkolem každého zemědělského výrobce zachovat sklizeň, protože její cena bude záviset na její kvalitě a vzhledu. Můžeme tedy konstatovat, že příjem organizace závisí na kvalitě vybudovaných skladovacích zařízení zeleniny, ve kterých je vytvořeno příznivé klima pro skladování. Proto je při výstavbě skladů zeleniny a obilí důležitá účinná tepelná izolace. Další podrobnosti

Izolace bazénů

U izolačních bazénů nebude toto opatření nadbytečné jak u mobilních (rámových), tak u stacionárních bazénů zakopaných v zemi. Stacionární bazény lze zapustit až 2 metry do země. I když teploměr na ulici stoupne na vysokou úroveň, teplota země zůstává v mnohem nižších mezích, a proto se voda neustále ochlazuje. Izolace v tomto případě pomáhá snižovat výkyvy teplot a šetří za ohřev vody. Za zmínku stojí i to, že tepelně izolační materiál na dně bazénu vytváří dodatečnou ochranu proti mrazu nad zvedáním půdy v chladném období. Další podrobnosti

Zateplení podlahy prvního patra bytu

Obyvatelé prvních pater bytového domu se často potýkají s problémem studených podlah. Je to dáno tím, že suterén pod ním je nebytový a nevytápěný prostor. Nejprve byste měli vždy kontaktovat správcovskou společnost vašeho domova, aby tento problém vyřešila, ale můžete si s ním poradit sami izolací podlah. Tato metoda však není vždy vhodná, protože je nutné hotovou podlahu rozebrat a výška místnosti se také ztratí. V tomto případě můžete izolovat strop ze strany suterénu. K tomu je nutné získat souhlas od trestního zákoníku a ministerstva pro mimořádné situace, protože suterén je veřejným místem. V tomto článku se podíváme na dva způsoby tepelné izolace. Více informací

Izolace podlahy v rámovém domě

Tepelná izolace podlahy v rámovém domě je určena následujícími faktory: velikostí budovy, přítomností podzemní vody, typem půdy a hloubkou jejího zamrznutí, přítomností suterénu. Takto můžeme izolovat podlahu v rámovém domě na základě typu podlahové základny: dřevěné kulatiny s pilotovým a sloupovým základem, železobetonová podlaha. Více informací

Izolace střechy přístřešku

Přístřešky se obvykle staví při stavbě budov, jako je stodola, garáž, veranda nebo altán. V poslední době však jeho použití v obytných budovách získává na popularitě. Důvodů je několik. Více informací

Zateplení domu z baru

Dřevo jako stavební materiál získává na popularitě díky růstu výstavby soukromých domů a chat. Jednou z možností byl dům ze dřeva, který jako každý jiný potřebuje zateplení. Více informací

Soubory cookie používáme k analýze statistik, které nám pomáhají zlepšovat naše služby pro vás a k personalizaci obsahu a nabídek. Pokračováním v používání stránky bez změny nastavení souhlasíte s používáním souborů cookie.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button